lördag 28 september 2013

En truddelutt

Hur stavas truddelutt? Truddilutt? Äsch aja..

Vad jag egentligen ville säga är att jag e på gång att byta blogg..lite granna. Jag har länge vart trött på blogger då jag tycker det är krångligt att ändra tema så som jag vill ha det. Förr var jag på blogg.se och det var så mycket enklare där. Dock är jag anti blogg.se för inte vill jag betala massa för att slippa reklam när jag fått det gratis här. Ska jag ha reklam på min sida vill jag ju få en del av summan!

Men i alla fall. Jag har funderat på detta i mååånga år nu. Så nu tog jag tag i det och skaffade mig ett webhotell och ett domännamn. Den nya bloggen är under uppbyggnad. Alla inlägg från denna kommer att flyttas över. Ni kan säkert lista ut vad min nya adress är. Men skriver ut den när allt är klart =)

Just nu funderar jag på hur layouten ska se ut och hur jag nu ska ha tid att fixa iordning den. Men det ska vi väl kunna lösa! Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar